Service­management

Geef de regie en IT-outsourcing van je IT-organisatie uit handen, zodat jij je kunt focussen op wat er echt toe doet.

Service boven alles

Goed servicemanagement maakt het verschil voor iedere organisatie. Goodzo is in staat om de regie te voeren over de gehele IT van onze klanten. We doen dat op basis van onze eigen best practices, die gebaseerd zijn op ITIL. Daarnaast regelen we, als de vraag er is, ook het contact met je andere leveranciers. Zo heeft jouw organisatie een single point of contact en kunnen je medewerkers zich focussen op wat er voor hen écht toe doet.

20+

Partneromgevingen in regie

Iso 27001

Gecertificeerd

1.200.000+

Eindgebruikers geholpen
Manager ICT en Market & Data Analytics in gesprek met Managing Cloud consultant
Logo FME
FME
Bouw en techniek

"Goodzo levert uiteindelijk een betere dienstverlening dan dat wij zelf zouden kunnen doen."

Accountmanager Goodzo in gesprek met de directeur financiën en bedrijfsvoering bij Van Neynsel
Logo Van Neynsel
Van Neynsel
Zorg

"Zorgmedewerkers moeten bezig zijn met mensen, in plaats van technische randzaken. Goodzo ondersteunt ons daarin."

IT Manager in gesprek met de procesmanager
CAM IT logo
ITQ
Zorg

"De mens moet altijd centraal staan. Daarom zijn Goodzo en ITQ zo'n goede match."

IT Consultant Leander
IT Consultant Leander
Leander

"De kunst is om IT en business voor elkaar te gaan laten werken."

De voordelen van Goodzo als servicemanagement-partner

ITIL

Goodzo heeft een eigen methodiek ontwikkeld, op basis van ITIL. Daardoor zijn we snel in staat het verschil te maken en zorgen we voor rust binnen jouw organisatie.

Mendix en Microsoft

Als partner van Mendix en Microsoft zitten we bovenop de laatste ontwikkelingen in de procesautomatisering. We weten als eerste wat de nieuwste tools zijn en implementeren die waar we kunnen binnen jouw organisatie.

Safe en Secure

Goodzo is ISO27001 en ISO9001 gecertificeerd en daarnaast zijn ook alle process- en managementmethodieken in bezit van een certificaat. Hierdoor werken we niet alleen veilig, maar ook efficiënt.

Verbindend

Door ons grote empathisch vermogen en een op eindgebruikers gerichte mindset zijn we van onschatbare waarde om processen slim te laten vloeien en organisaties als de jouwe te laten groeien.

Met lef

We zullen altijd vragen blijven stellen om de vraag achter de vraag te ontdekken. Zo haal je nog meer uit je bestaande processen.

Procesoptimalisatie

Doordat we de regie zelf in handen hebben zijn we razendsnel in staat om lopende processen te verbeteren, versimpelen en automatiseren. Zowel op menselijk vlak als met hulp van RPA.

20+
+
Partneromgevingen in regie
Iso 27001
+
Gecertificeerd
1.200.000+
+
Eindgebruikers geholpen

Klantcase : Roel over het volledig outsourcen van de IT dienstverlening

Roel

IT Manager

Is mijn IT-organisatie er klaar voor om te outsourcen?

Dat is een hele goede vraag, die we natuurlijk niet zomaar kunnen beantwoorden en waarover we eerst samen in gesprek moeten. We maken een assessment om te zien of je organisatie volwassen genoeg is om alle IT aan ons over te dragen. Ben je daar nog niet? Dan adviseren en helpen we je, ook op projectbasis, om ervoor te zorgen dat je daar wél komt.

Blije Goodzo collega's lachen in de camera

Neem contact op
met
Stefanie

We vertellen je graag meer over hoe we werken en hoe we jouw organisatie verder kunnen helpen. Laat je gegevens achter, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

We werken met organisaties uit verschillende branches

IT is overal en daarom zijn wij dat ook. Goodzo helpt organisaties uit allerlei verschillende branches, maar de kern van ons werk blijft hetzelfde. Lees hier meer over de impact die onze Goodzo-benadering heeft op opdrachtgevers en hun eindgebruikers.

Veelgestelde vragen

Geen veelgestelde vragen gevonden.