Support engineer

Op de servicedesk combineren we onze unieke sociale skills met een op eindgebruikers gerichte mindset. Onze support engineers ondersteunen je in eerste-, tweede- en derdelijns support. Van een afstandje of onsite en altijd snel op en af te schalen.

Eerst de mens, dan het probleem

Goodzo beheert en ondersteunt de IT-omgevingen van organisaties als de jouwe, bijvoorbeeld op het gebied van support. Onze Support Engineers ondersteunen je in de support van je applicaties, digitale werkplek of gehele IT-omgeving. Van een afstandje of onsite, en altijd snel op en af te schalen. En de sociale skills van de Goodzo’ers zorgen ervoor dat eindgebruikers het altijd prettig vinden om geholpen te worden, hoe groot het probleem ook is.

Microsoft

Cloud solution partner

50+

Support engineers

1.200.000+

Eindgebruikers geholpen
Accountmanager Goodzo in gesprek met de directeur financiën en bedrijfsvoering bij Van Neynsel
Logo Van Neynsel
Van Neynsel
Zorg

"Zorgmedewerkers moeten bezig zijn met mensen, in plaats van technische randzaken. Goodzo ondersteunt ons daarin."

Teamleider service desk buiten in gesprek met servicedesk medewerker david
Logo Parnassia Groep
Parnassia
Zorg

"De kracht van Goodzo zit in het ontzorgen."

CTO Avans Hogeschool in gesprek met de General Manager en een mendix developer van Goodzo
Logo Avans Hogeschool
Avans
Onderwijs

"Goodzo en Avans hebben met elkaar gemeen dat mensen opleiden en laten groeien centraal staat."

Waarom kiezen voor de Support Engineers van Goodzo?

Ontwapenend

Onze engineers richten zich eerst op de mens en daarna op het probleem. Ze zorgen ervoor dat gebruikers het prettig vinden om geholpen te worden en zijn transparant in hun communicatie.

Met lef

De juiste vragen stellen en jou als opdrachtgever durven challengen: zo bereiken we het beste resultaat en zorgen we ervoor dat je nog meer uit je support-afdeling kunt halen.

Schaalbaar

Wie dan ook, waar dan ook: onze Support Engineers ondersteunen je in eerste-, tweede- en derdelijns applicatiesupport. Van een afstandje of onsite en altijd snel op en af te schalen.

Microsoft
+
Cloud solution partner
50+
+
Support engineers
1.200.000+
+
Eindgebruikers geholpen

Klantcase : Roel over onze on-site support dienstverlening

Roel

IT Manager

Welke toegevoegde waarde biedt een Goodzo’er op mijn servicedesk?

Wij zijn niet de enige die jouw organisatie kan ondersteunen met Support Engineers, maar door de unieke sociale skills van de Goodzo’er te combineren met een op eindgebruikers gerichte mindset, zijn we van onschatbare waarde binnen jouw organisatie. Het zijn jonge, onbevangen mensen, die weten hoe het is om hard te werken en begrijpen waar degene aan de andere kant van de lijn behoefte aan heeft.

Blije Goodzo collega's lachen in de camera

Neem contact op
met
Stefanie

We vertellen je graag meer over hoe we werken en hoe we jouw organisatie verder kunnen helpen. Laat je gegevens achter. Dan neemt een van onze mensen zo snel mogelijk contact met je op. Zonder dat je direct al ergens aan vast zit, natuurlijk.

We werken met organisaties uit verschillende branches

IT is overal en daarom zijn wij dat ook. Goodzo helpt organisaties uit allerlei verschillende branches, maar de kern van ons werk blijft hetzelfde. Lees hier meer over de impact die onze Goodzo-benadering heeft op opdrachtgevers en hun eindgebruikers.

Veelgestelde vragen

Geen veelgestelde vragen gevonden.