Support engineer

Op de servicedesk combineren we onze unieke sociale skills met een op eindgebruikers gerichte mindset. Onze Support Engineers ondersteunen je in eerste-, tweede- en derdelijns applicatiesupport. Van een afstandje of onsite en altijd snel op en af te schalen.

Eerst de mens, dan het probleem

Goodzo beheert en ondersteunt de IT-omgevingen van organisaties als de jouwe, bijvoorbeeld op het gebied van support. Onze Support Engineers ondersteunen je in de support van je applicaties, digitale werkplek of gehele IT-omgeving. Van een afstandje of onsite, en altijd snel op en af te schalen. En de sociale skills van de Goodzo’ers zorgen ervoor dat eindgebruikers het altijd prettig vinden om geholpen te worden, hoe groot het probleem ook is.

Van Neynsel

"Zorgmedewerkers moeten bezig zijn met mensen, in plaats van technische randzaken. Goodzo ondersteunt ons daarin."

Van Neynsel is een Brabantse ouderenzorgorganisatie, waar het zorg levert op zeven verschillende locaties. Sinds het voorjaar van 2022 werken we op verschillende vlakken samen om ervoor te zorgen dat IT bijdraagt aan een nóg betere zorg. Jeroen van Bommel (Directeur financiën en bedrijfsvoering bij Van Neynsel) en onze Senior Account Manager Stefanie kijken samen naar een klantrelatie die al gauw uitgroeide tot een waardevol partnership en die voor verbinding zorgt tussen zorgmedewerkers en IT.

Parnassia

"De kracht van Goodzo zit in het ontzorgen."

De Parnassia Groep is een zorginstelling voor geestelijke gezondheidszorg en heeft vestigingen door bijna heel Nederland. Als teamleider technisch beheer is Erik te Hoonte iedere dag bezig met het ontzorgen van zo'n 14 duizend medewerkers, die jaarlijks goed zijn voor zo'n 90 duizend meldingen op de IT-servicedesk. Samen met Mike van den Berg (teamleider servicedesk), Nienke Slegtenhorst (Goodzo'er en medewerker van de servicedesk) en Leander Bakkers (Goodzo’er en Procesmanager Incidenten & Problemen) bespreken we wat daar allemaal bij komt kijken en waar de kracht van de samenwerking met Goodzo ligt.

Avans

"Goodzo en Avans hebben met elkaar gemeen dat mensen opleiden en laten groeien centraal staat."

Jeffrey Janssen is CTO van Avans en verantwoordelijk voor alle IT-dienstverlening binnen de hogeschool. Dit doet hij al meer dan tien jaar. In die tien jaar heeft hij veel zien veranderen: Avans heeft enorme stappen gemaakt. Samen met Anna Noorda (General Manager) en Vicky Schnitzler (Mendix developer) van Goodzo kijkt hij terug op de samenwerking met Goodzo en naar de ontwikkelingen die IT en het onderwijs samen doormaken.

Waarom kiezen voor de Support Engineers van Goodzo?

Ontwapenend

Onze engineers richten zich eerst op de mens en daarna op het probleem. Ze zorgen ervoor dat gebruikers het prettig vinden om geholpen te worden en zijn transparant in hun communicatie.

Met lef

De juiste vragen stellen en jou als opdrachtgever durven challengen: zo bereiken we het beste resultaat en zorgen we ervoor dat je nog meer uit je support-afdeling kunt halen.

Schaalbaar

Wie dan ook, waar dan ook: onze Support Engineers ondersteunen je in eerste-, tweede- en derdelijns applicatiesupport. Van een afstandje of onsite en altijd snel op en af te schalen.

Microsoft
+
Cloud solution partner
50+
+
Support engineers
1.200.000+
+
Eindgebruikers geholpen

Klantcase : Roel over onze on-site support dienstverlening

Roel

IT Manager

Welke toegevoegde waarde biedt een Goodzo’er op mijn servicedesk?

Wij zijn niet de enige die jouw organisatie kan ondersteunen met Support Engineers, maar door de unieke sociale skills van de Goodzo’er te combineren met een op eindgebruikers gerichte mindset, zijn we van onschatbare waarde binnen jouw organisatie. Het zijn jonge, onbevangen mensen, die weten hoe het is om hard te werken en begrijpen waar degene aan de andere kant van de lijn behoefte aan heeft.

Blije Goodzo collega's lachen in de camera

Neem contact op

met

Stefanie

We vertellen je graag meer over hoe we werken en hoe we jouw organisatie verder kunnen helpen. Laat je gegevens achter. Dan neemt een van onze mensen zo snel mogelijk contact met je op. Zonder dat je direct al ergens aan vast zit, natuurlijk.

We werken met organisaties uit verschillende branches

IT is overal en daarom zijn wij dat ook. Goodzo helpt organisaties uit allerlei verschillende branches, maar de kern van ons werk blijft hetzelfde. Lees hier meer over de impact die onze Goodzo-benadering heeft op opdrachtgevers en hun eindgebruikers.

Veelgestelde vragen

Geen veelgestelde vragen gevonden.