Functioneel beheerder
Functioneel en technisch applicatiebeheer op alle niveaus. We zijn er waar jouw organisatie het nodig heeft.
Beheerders die het verschil maken
De functioneel beheerders van Goodzo ontzorgen je organisatie op generiek functioneel en technisch applicatiebeheer, zoals CRM, ERP en Office365. Dat doen ze op junior, medior en expert-level. Onze beheerders verbinden de verschillende stakeholders binnen je organisatie en zijn in staat om snel te doorgronden waar de eindgebruiker van jouw product het meest behoefte aan heeft.
Waarom kiezen voor een Functioneel beheerder van Goodzo?
Verbindend
De beheerders en consultants van Goodzo begrijpen de klant en weten wat er voor nodig is om samen met alle stakeholders te werken aan de ideale oplossing voor de eindgebruiker.
Met lef
De juiste vragen stellen en jou als opdrachtgever durven challengen: zo bereiken we het beste resultaat. We onderzoeken de kern van je probleem en blijven daar aan werken.
Planmatig
Bij Goodzo hebben we, op basis van BISL, een eigen aanpak ontwikkeld voor functioneel beheer. Hierdoor weten we zeker dat we jouw organisatie precies daar kunnen helpen waar het het hardst nodig is.
Daan over zijn werk als Functioneel Beheerder en Scrummaster bij de BAM
Daan
Functioneel Beheerder en Scrummaster
Kan Goodzo wel voldoen aan onze vraag?
De beheerders en consultants van Goodzo zijn in te zetten in iedere omgeving, ongeacht de grootte. Op alle niveaus lossen we capaciteitsproblemen op, beheren we applicaties en zorgen we voor zichtbare verbetering in je processen. We leiden onze mensen op in het werken met verschillende frameworks en applicaties en door hun sociale skills zijn ze in staat om in no-time van waarde te zijn binnen jouw organisatie.
We werken met organisaties uit verschillende branches
IT is overal en daarom zijn wij dat ook. Goodzo helpt organisaties uit allerlei verschillende branches, maar de kern van ons werk blijft hetzelfde. Lees hier meer over de impact die onze Goodzo-benadering heeft op opdrachtgevers en hun eindgebruikers.